Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Stay strong.
Friday, November 16, 2012 @ 11:08 PM


Bismillahirrahmanirrahim, salam.

Wahai saudara seislamku, Gaza. insyaAllah aku tak akan pernah putus doakan kalian lepas habis solat. Kuat lah kalian, Allah bersama kalian. Ingat lah, Syurga menanti kalian. Kalian cukup kuat untuk menempuh semua =)

Maaf kan aku, aku cuma mampu hulur doa.

Allah Maha Adil. Suatu hari nanti, kalian pasti bebas. Merasa bahagia, merasa kemanisan duduk di Syurga nanti. InsyaAllah :)





xxx

Tinggal 3 hari je lagi. Dah boleh dihitung guna jari, hari yang sekian lama aku tunggu. Keputusan UPSR bakal keluar. Hooray ^^ Walaupun bukan aku yang akan amik keputusan, tapi aku yang over excited. Good luck, Balqish. Umi Fiqah doakan!

& tinggal lagi berapa hari juga nak balik kampung jumpa semua family! kecuali kak wani T___T katanya ada test hari tu, hari pernikahan kak Farah. Lain lah nanti tak ada kak Wani. Good luck jawab test nanti kwani! All the best x

Assalamualaikum.



PAST
PRESENT