Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Oreo crepe yummyyyyyyyy
Thursday, January 24, 2013 @ 4:01 AM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum.

First thing first, salam maulidur Rasul to every Muslims! Hahhh it's Prophet Muhammad's birthday! :') Selamat hari lahir ya Rasulullah! Kami umatmu sangat merinduimu :') So don't forget to selawat. Tak boleh ucap selamat hari lahir moh le selawat. Bukang susah ye dop? Dapat free pahala lagi ha, ada ke pulak pahala kena bayar? Huh. Ok moving on....

So two days ago i commented on kak sayang's entry about masak masak (ksayang sangat rajin masak and pro bab bab buat kek kuih etc etc).....since aku tengok ramai kecoh pasal Oreo Crepe la Durian crepe la (durian crepe ni aku tak minat langsung, bayar la aku seribu ringgit pun apa apa yang berkaitan ngan durian jangan kaitkan dengan aku unless dapat rm1000 kena amik gambar dengan durian aku nak la hehe) 

"Kak Syg, try buat oreo crepe pls. Teringin." Comment ku di entri kak sayang dengan penuh pengharapan supaya kak sayang akan notice bahawasanya aku comment. 

Aku taktau ada ke tak notif kat blog since sebab sepanjang 3 taun aku ada blog tak pernah pulak orang comment kat entri aku ni ha, dah takde tempat comment cemana nak comment kan kahkahkah. Entry i terlalu mahal ok no comment comment shuhhhhhh.

Padahal takde kena mengena. Huhhh. Arrogant tau macam listen listen listen. Apakah ini tiba tiba. Cut that crap, moving on.

So my brain is like "Kak sayang takkan perasan tu, ce try comment kat fb plak" so i did. Huh, i commented the same thing kot... Hoping that kak sayang will notice. AND SHE DIDDDDDDD. Siap post gambar oreo crepe and ada bonus mango crepe lagi :') :')

And im just there...

Infront of my laptop....

The girl who asked kak sayang to make the oreo crepe...

But just can stare of a picture of it hhahahaha sad life weh habsdhgjbksugbksg.

Suruh kak sayang buat oreo crepe sekali skrg kempunan mango crepe. Tgk baru lupa lama. Huh.


"Buat Afiqah; Ha! Jemput tengok ajelah Oreo Crepe yang kak Sayang buat ni.. Heheh. Pergi KL raya cina nanti kak sayang buatkan ok :D" -kata kak sayang dalam blog beliau.

Entah la nape aku rasa 'hehe' tu macam gelak sinis HAHAHA. Kak sayang duduk kat tengganu ok. Engko bygkan mcm mana aku nak gapai oreo crepe tu dari selangor? Huhhhh..... i just can't wait for Raya Cina (nak rasa oreo crepe kak sayang je) may Allah ease. Nak tengok gambar;







Ish, rasa macam nak gigit computer T_____T




PAST
PRESENT