Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Berubah.
Friday, March 15, 2013 @ 12:57 PM


Bismillah, salam.

Idk what to update.

Its just... i miss writing.

Lama dah aku rasa aku tak sentuh buku.

Dan studi.

Mungkin sebab tu PBS aku asyik blank.

Ah, kenapa aku guna perkataan mungkin? Sedangkan aku memang pasti.

Satu hari, waktu terdekat ni, aku akan deactivate twitter.

Facebook tak, kot.

Sebab twitter lah aku hilang semua fokus tentang perkara perkara yang penting. 

Jadi lalai.

Tak ingat dunia.

Facebook makin bosan. Jadi aku tak terlalu fokus ke arah facebook.

I need the old me.

Bukan zaman jahilliyah aku yang aku maksudkan.

Diri aku yang dulu, rajin.

Belajar sampai tertidur atas meja.

Tanya orang, macam mana nak buat itu macam mana nak buat ini.

Aku perlu diri aku yang dulu.

Aku pasti, kalau diri aku yang dulu datang semula, aku tak akan blank lagi bila buat PBS.

*tunduk*

Aku betul betul berubah.

Laman sosial..

Aku tak salahkan laman sosial yang ditubuhkan. 

*facepalm*

Salahkan diri sendiri.

Aku kena siapkan semua kerja sekolah.

Kena.

Sejarah & KH aku memang rasa tak boleh nak hadap. Kahkahkah.

Agak agak aku berjaya tak capai matlamat aku kali ni?

Untuk jadi diri aku yang dulu?

Yang rajin..

Hais.



PAST
PRESENT