Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





3 in 1. lol.
Thursday, July 25, 2013 @ 8:51 AM


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum!

Time flies so fast. Ramadhan is already coming to an end. May we meet Ramadhan again next year, Allahumma Amin.

So, lets make this short inshAllah haha. Ok not too short. 

Ok its going to be quite long.

Because i'll put so many photos on here so please bare with me haha.

On 21st of July, I went to Curve with Ain, & we watched White House Down (in da morning). Lepastu rushing pergi iftar kat Flaming Steamboat Sunway with Kamilah, Ain, Najihah, Ally, Aqil, Fahmi, Amir & Rizal. Lepas habis makan kitorang pergi Sunway Pyramid (cuz y not) (lol) WHOLE DAY WELL SPENT. It was one of the day to remember.


*curve*


















The steamboat was quite good. Tomyam pun sedap. Sup pun sedap. Cuma the place was a bit small? Makanan boleh tahan. Alhamdulillah, everything was good. Overall, 8 out of 10.

24/7/13;

KFC!

Iftar kat KFC dengan Kamilah, Aisyah, Fyza, Ain, Aqil, Fahmi. Ada jugak abe abe yang gua kurang kenal. Dorang duduk jauh so gua tak kira berbuka dengan dorang pun tapi takpe selit je nama yang gua ingat. Amir Haziq, Syed Faris, Cramp??? Lagi sorang tak tahu lah sape.









Harini. 25 Julai 2013.

:)



You can guess? :p

Happy Birthday to me!

Lol.

Meningkat lagi satu tahun, alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah! Praises goes to Him. I thank Allah alot. Dah 14 tahun aku hirup udara dari Dia. Aku pinjam terlalu banyak dari Dia. Mintak Allah banyak sangat benda.

May I will be a good slave of Him. InshaAllah amin!

Meh birthday girl nak buat wish.

What i want for my birthday... hahahaha. IMPOSSIBRU but still....

  • to meet Fatih Seferagic lagi (LOL)
  • get Fatih to follow me on Twitter
  • to lucid dream even once
Ok tu wishes. The second tu kan, tengok apa dua orang ni buat.


Tengok nombor belakang tu. Aqilah tweet 100 kali. Arianna 50 kali. Fedap terus Fatih aku rasa ni. Lari jejauh dari Twitter haha.

Teringin nak Minion cake! iPhone 5, dan macam macam lagi dalam otak benda yang gua nak ni haha. Takdelah.

& of course, nak dipermudahkan segala urusan, murah rezeki, tambah pahala buang dosa, nak capai redha Illahi. 

Eh haritu kan, pagi esok lepas makan steamboat tu. Aku bangun pepagi tu seperti biasa lah buat rutin harian, bangun je terus capai phone lepastu bukak Twitter. Bukak mention tetibe muncul ni;

DIA BALAS BRO.

Lepas berjuta kali aku mention dia balas tu je. Lepastu bila aku tanya bukan jawab like motip please tapi aku still happy sampai menjerit. Bayangkan, baru bangun tidur kot. Haha.

Tapi aku dengar cerita daripada tweet dia "Mama, we are serious. Help us make it happen" tu orang kata dia maybe dah nak kahwin. Patah retak hancur hati ni berkecai. Lol. Bertakung jugak air mata aku ha. Sedih gila. Tapi ada yang kata it could be about something else. Aku harap memang pasal lain lah. Walaupun nak dia jadi future spouse aku tu memang mustahil sangat nak jadi kenyataan, aku... aku... lulz whatever.

Ni lah nama dia, hopeless but hoping.



+tak sempat tambah Fahmi sebab dah balik ;c

Ok ai nak sambung nyanyi, selamat tinggal. Jazakallahu khairan semua ;)

Oh, Channing Tatum dalam WHD sangat hot dan hensem. Bai.



PAST
PRESENT