Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





up2.
Friday, September 4, 2015 @ 10:49 PM


Assalamualaikum!

Hai.

UP2 has ended today. Buat berapa kalinya aku menyesal sebab study last minit. Aku harap benda ni takkan berulang untuk final exam nanti.

I'm like 80% sure I'm going to fail like majority of the subjects. Punya la blank the whole time. Jawab exam macam tak pernah pergi sekolah.

Tadi paper EA. Mengantuk dia memang teruk punya mengantuk. First time jugak dalam sejarah hidup aku mengantuk sebegitu teruk masa exam. Tersengguk-sengguk pandang paper. Dah lah blank taktahu nak hantam apa bahagian subjektif.

Sekejap 2-3 saat mata terpejam. 3 saat tu punya la indah siap mimpi. Sedar balik try la tulis 2 3 ayat gigih nak hentam jugak, at least tak tinggal kosong.

Dalam keadaan mamai..

Tulis kat ruang jawapan 'semangat bangsa....' apa ni? Paper ekonomi taktahu lah bahagian mana yang nak semangat bangsa sangat.

Taktahu masa tu nak gelak ke menangis. Harapan aku sekarang takde la aku hantar paper EA tu yang terkandung apa-apa yang aku tulis masa mamai tapi tak perasan, lupa nak padam ke apa ke. Harap cikgu tak give up dengan aku.

Maaf cikgu.



PAST
PRESENT