Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





I do-d-d-d-dont know.
Wednesday, August 24, 2011 @ 8:22 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Suasana hari raya - Anuar Zain & Elina =)

Yo. Mybe this is my second last post before Raya. Last will be on Friday or maybe tomorrow, i guess. Tak pun ni third last? HAHA. Sebab, esok nak shopping pagi pagi. Jangan tanya pasal sekolah sebab memang gua ponteng. Alamak, semata-mata nak shopping je. Jumaat tak sure lah pergi sekolah ke tidak ehem. Jadi besok memang gua fffeeereee (saja tambah e, gua reti eja k. free).

Harini update sekali, esok entah not sure. And jumaat will be my last post before raya :'(

Siapa je nak baca blog aku time raya, aduh =='

Nak tahu gua shopping dengan siapa? HAHA.

Soalan tinggal soalan =p

penat tadi kemas kereta. rasanya kereta dah macam part of zoo. boleh jadi binatang kalau bentuk dah macam binatang. fine, apa aku merepek?

(blog aku, aku kutuk kau? hehe, sorry)
from; me.
to; you.

before raya ni gua mintak maaf dulu la.

Semangat je letak lagu raya atas tu. siapa entah nak play memang gua tabik. hmm? :/


post ni, aku save siang tadi. ni bru nak publish (its 8;20 pm) now. so time dekat atas tu tunjuk petang tapi siapa kisaaaah kan? (its who caaaares in BM, i think).


jadi esok kita enjooooy!


13 september kita doooown!


tak pernah rasa macam ni hahaha aku pun tktahu apa aku rasa, selamat tinggal~~



PAST
PRESENT